masa waktu rehat kt sekolah ptg, saya dan superfriend pergi ke tanda untuk berbincang semasak-masaknya.... hmmm kitorg cadangkan untok kwn semua org termasuklah 'solo'... siapa solo?... Solo tu tukar kpd gedix sbb rasenye x baek panggil die cam tu... Solo xnk kawan kitorg x pelah... asalkan aku dpt jwb ujian bulan dpan... amin!...
No comments:
Post a Comment